Wróć na początek strony
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do treści głównej
Przejdź do danych kontaktowych
Przejdź do menu górnego
Przejdź do menu prawego
Przejdź do menu dolnego
Przejdź do menu bocznego
Przejdź do mapy serwisu
Znajdujesz się w: Aktualności Ogłoszenia Archiwum

Od 16 grudnia ruszył internetowy wpis do rejestru BDO. Teraz nie wychodząc z domu, można dokonać rejestracji on-line

Od 16 grudnia ruszył internetowy wpis do rejestru BDO. Teraz nie wychodząc z domu, można dokonać rejestracji on-line

Ogłoszenia

2020-01-08

 

Od 1 stycznia 2020 r. wniosek o wpis do rejestru  BDO, wniosek aktualizacyjny i wniosek o wykreślenie z rejestru BDO  należy złożyć  przy użyciu formularza elektronicznego dostępnego na stronie internetowej:

https://rejestr-bdo.mos.gov.pl/.

 

Uwaga! Instrukcja

Jak zalogować się do systemu BDO i potwierdzić swoją tożsamość prezentuje film instruktażowy:

 https://youtu.be/GFVAIjFGg54.

 

System BDO jest dostępny pod adresem:

https://rejestr-bdo.mos.gov.pl/.

 

Aby uzyskać numer rejestrowy, należy przejść do systemu BDO i potwierdzić swoją tożsamość za pośrednictwem Krajowego Węzła Identyfikacji Elektronicznej (KWIE) – Login.gov.pl.

Uzyskanie dostępu do pełnych funkcji systemu jest możliwe tylko wtedy, gdy użytkownik jest zalogowany przez KWIE.

Instrukcja logowania do systemu BDO i wszystkie pozostałe instrukcje dostępne są w zakładce Wsparcie Użytkownika, na której znajdują między innymi instrukcje logowania, a także filmy instruktażowe. https://rejestr-bdo.mos.gov.pl/, https://rejestr-bdo.mos.gov.pl/Main/Support.

 

Dodatkowo informujemy, że 30 grudnia 2019 r. w Dzienniku Ustaw zostało opublikowane nowe Rozporządzenie w sprawie rodzajów odpadów i ilości odpadów, dla których nie ma obowiązku prowadzenia ewidencji (Dz.U. 2019, poz. 2531).

W obowiązującym dotychczas rozporządzeniu 18 grup odpadów było zwolnionych z ich ewidencjonowania, od 1 stycznia 2020 r. liczba ta wzrosła do 46 grup. Przepisy nowego rozporządzenia zmieniają także ilości odpadów, dla których nie ma obowiązku prowadzenia ewidencji.

Te kwestie są szczególnie istotne w przypadku małych i średnich przedsiębiorstw, które wytwarzają stosunkowo małe ilości odpadów.

 

Rozporządzenie MINISTRA KLIMATU z 23 grudnia 2019 r. w sprawie rodzajów odpadów i ilości odpadów, dla których nie ma obowiązku prowadzenia ewidencji odpadów dostępne jest pod adresem:

http://dziennikustaw.gov.pl/du/2019/2531/1 

 

Objaśnienie prawne Ministerstwa Klimatu dotyczące obowiązku rejestracji w bazie danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami przez mikro przedsiębiorców, małych i średnich przedsiębiorców:
https://bdo.mos.gov.pl/wp-content/uploads/2019/12/Obja%C5%9Bnienia-prawne-Ministra-Klimatu-dot-wpisu-do-rejestru-BDO.pdf

 

Dodatkowe informacje dotyczące Rejestru BDO:

  • wcm.mazovia.pl w pkt 6.10.
  • www.bdo.mos.gov.pl
  • pomoc.bdo@mos.gov.pl
  • pod numerem infolinii (dni robocze, w godzinach: 8.00–15.00): 22 37 50 500, 22 25 59 450
  • pomoc techniczna: 22 369 20 66
  • pomoc merytoryczna: 22 369 20 65
  • telefon kontaktowy do Departamentu Opłat Środowiskowych: 22 59 79 200 lub 22 59 79 201
  • Kontakt bezpośredni: Departament Opłat Środowiskowych, ul. Skoczylasa 4, 03-469 Warszawa

Zachęcamy do zapoznania się z podstawowymi zadawanymi pytaniami przy wpisie do Rejestru BDO pod linkiem: www.bdo.mos.gov.pl/baza-wiedzy.

opublikowała Katarzyna Gryczon
mapa

Powiat Makowski

Adres: ul. Rynek 1, 06-200 Maków Mazowiecki

Tel: 29 717 36 60

E-mail: starostwo@powiat-makowski.pl

NIP: 757-14-52-124

Regon: 550668841

 

 

Godziny otwarcia

Starostwo Powiatowe poniedziałek - piątek w godz. 8:00 do 16:00 

Starosta, Wicestarosta i Sekretarz przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków we wtorki w godz. 9:00 do 17:00

Przewodniczący Rady Powiatu przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w czwartki w godz. 14:00 do 16:30

Dane do przelewów

Wpłaty z tytułu opłat administracyjnych - wydanie dokumentów geodezyjnych, komunikacyjnych, opłat za kartę wędkarską, rejestrację jednostek pływających o długości do 24m, świadczonych usług, najmu lokali i dzierżawy nieruchomości Powiatu należy uiszczać na konto: Powiat Makowski, ul. Rynek 1, 06-200 Maków Mazowiecki w Banku Spółdzielczym w Krasnosielcu z/s w Makowie Mazowieckim 36 8917 0001 0010 0045 2000 0620

Opłaty z tytułu trwałego zarządu, wieczystego użytkowania nieruchomości Skarbu Państwa oraz przekształcenia w prawo własności należy uiszczać na konto: Powiat Makowski, ul. Rynek 1, 06-200 Maków Mazowiecki w Banku Spółdzielczym w Krasnosielcu z/s w Makowie Mazowieckim 28 8917 0001 0010 0045 2000 0570

Wpłaty z tytułu opłaty skarbowej należy przekazywać na konto: Urząd Miejski, ul. Moniuszki 6, 06-200 Maków Mazowiecki w Banku Spółdzielczym w Krasnosielcu z/s w Makowie Mazowieckim 31 8917 0001 0012 5585 2000 0010

Wadium w sprawie przetargów organizowanych przez Powiat Makowiecki należy uiszczać w formie pieniężnej na konto: Powiat Makowski, ul. Rynek 1, 06-200 Maków Mazowiecki w Banku Spółdzielczym w Krasnosielcu z/s w Makowie Mazowieckim 07 8917 0001 0010 0045 2000 0560

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.